środa, 21 listopada 2012

Pozdrowienia do więzienia ;)

Zwykle na astromaniaku znikały mi posty, wczoraj z rozmachem znikło mi konto. W sumie niespecjalnie mnie to zaskoczyło. Polityka administratora sklepikarza polegająca na usuwaniu niewygodnych treści to nic nowego.
Mocno ograniczona wiedza nie pozwala odpowiedzieć?
Trzeba posprzątać.
Podobnie było tym razem.
W odpowiedzi na tego posta:

...piszę to:


Swoją drogą naprawdę polecam zaznajomienie się z treścią pod linkiem "dlaczego warto robić u nas zakupy" na głównej Astrokraka. Są tam WSZYSTKIE powody :)

Oczywiście zgodnie z prawdą w nim zawartą, post leci szybciutko w niebyt, a ja dostaję odpowiedź na privie, że jak mam zły dzień to żebym czepił się najbliższych a od niego odp....(dosłownie). Znając rozmówcę, nie oczekiwałem konstruktywnej odpowiedzi ale ta mnie jednak nie satysfakcjonowała więc wkleiłem posta jeszcze raz, dając kolejną szansę na poprawę, co było moim ostatnim postem...
Bez słowa wyjaśnienia usunięto mi konto, co mnie właściwie nie zdziwiło...


Chciałbym podziękować wszystkim tym, z którymi na tym forum astronomicznym sprzętowym wymieniałem poglądy, od których czegoś się dowiedziałem, których wiedzę, umiejętności, efekty pracy, mogłem podziwiać.
Było to pierwsze forum, na którym się szerzej udzielałem, ale niestety szef nie lubi innego zdania, a zaklęcie o 30-letnim bagażu doświadczeń  nie pozwala wciskać mi kitu.
Pozdrawiam wszystkich, a Januszowi obiecuję, że teraz nieco baczniej będę się przyglądał jego wywodom i działalności sklepu (historia o skupowaniu ES'ów od Rodoma brzmi ciekawie, ale do zweryfikowania ;),
Może sobie wygospodaruje tutaj odpowiedni kącik tylko dla Astromaniaka xD
A na razie pożegnalna Astroparówka:


1 komentarz:

  1. Ja z też miałem problem z Admin Januszem P. ponieważ jak wstawiam swój link mojego bloga to zmienia na inny adres ponieważ ja reklamuję inny sklep ze sprzętem optycznym i go to rozciecza po prostu konkurencja dla Astrokraka chce mieć. Już więcej nie będę sie logował na astromaniaku ponieważ to forum to sklepik a nie forum !!!

    OdpowiedzUsuń