piątek, 27 lipca 2012

Mapa-rody Nieba v.1

Dziś zaczynam chyba największy mój projekt Mam zamiar stworzyć mapę nieba opartą na własnych gwiazdozbiorach wziętych (jak wszystko do tej pory) z obserwacji naszego astro-światka. Co jakiś czas (max kilka dni) będą pojawiać się tutaj kolejne "konstelacje".
Jeśli będę miał mapę nieba jak w tym temacie:
http://astropolis.pl/topic/39067-mapa-nieba-zimowego/
...na koniec pojawi się wszystko w całości :)
Przy okazji podziękowania dla Maćka, który zakładając temat za mnie, pozwolił mi utrzymać sprawę w tajemnicy i dla Piotra Brycha za zainteresowanie stworzeniem, potrzebnej mi mapy.

Na początek gwiazdozbiory Tokarza i Złączki Północnej:


2 komentarze:

  1. Czekam na kolejne gwiazdozbiory: "podległej mu panny", "wiernych padawanów" i "wszystkowiedzacych mamiaków" ew. "anonimowego astropierdoły" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na chacie jest obecnie 0 astromaniaków YEAH!!!
    Świat przyspiesza, zmienia się jak w kalejdoskopie a błękit wciąż niezmienny :)
    Oj lazurowa glazuro wód drive my crazy Hahaha!

    OdpowiedzUsuń