czwartek, 10 maja 2012

Minął miesiąc

Właśnie tyle czasu minęło, odkąd ktoś mnie podpuścił, żebym założył bloga :D. Miało być dla jaj, jest dla jaj ale dłużej niż się spodziewałem. Blog dorobił się 19 postów w tym jednego nieopublikowanego (czeka na odpowiedni moment;), 6 działów, z których jedyny pusty oznaczony dziwnym skrótem dziś się zacznie zapełniać. Trochę prywatnych wiadomości z gratulacjami, trochę wyzwisk. Głównym zarzutem było nie podpisanie się imieniem i nazwiskiem O_o. Skoro to jest największa moja wina to się cieszę. Najczęściej wyświetlanym postem jest 'Euro2012', dalej 'Nieco poezji', największym źródłem odwiedzin forum Astropolis. Blog dorobił się tematu na jednym forum, ale admin chyba się go przestraszył i usunął :D.
Jak napisałem miesiąc temu, jednym się podoba, innym nie bardzo...ciekawe których jest więcej ;).
Pozdrawiam!
Daniel_G

P.S.
Szczyt hipokryzji? - forum AstroCD. Ludzie którzy tak ciągle krzyczą o jawności, tematu o blogu nie usunęli ale ukryli. Temat istnieje skoro ciągle mam z niego wejścia. Widocznie postanowili porozmawiać o nim w swoim kółku wzajemnej adoracji.

4 komentarze:

  1. Słuchy chodzą, że ten kto się nie pojawi (w opisie lub na fotce)w tym blogu to nic nie znaczy w naszym światku. Aż strach się bać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daniel pokaż ryja. Będziemy wiedzieć którego gorola po ryju strzaskać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Poezja, więcej poezji!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Będziemy wiedzieć którego gorola po ryju strzaskać?" A skąd byś tylu hanysów na raz wziął... chyba tylko po sumie!

    OdpowiedzUsuń